Arkriv for February, 2006

Nord for Vingelen

28.02.2006 22:22

Det har vore ein fin dag. Skyene har holdt seg unna og det var sol store deler av dagen. Ganske kaldt var det til tider, sjeldan eg blir kald medan eg går, men idag vart eg det. Oppkjørt løype omtrent halvegs frå Tynset til Vingelen. Ruta gjekk opp i 1000 meters høgde og det var fin utsikt. Stoppa litt på butikken i Vingelen og gjekk så vidare på ein veg til eit steinbrudd. Gjekk eit par km lengre og slo opp teltet. Vidare over til Dalsbygda ber det på småvegar og det er ca 25-30 km til Røros. Litt kjøleg ikveld, men har det bra i teltet. No er eg trøtt, så eg får avsluta før eg sovner. Idag ca 30km, 9 timar

Tynset

27.02.2006 21:42

Det var langt på dag då eg gjekk frå Savalen. Fulgte småvegar ned til Tynset og fann ut at eg like godt kunne overnatte der sidan det lei på kveld. Billig og bra rom på campinga og her har eg fått god guiding på ruta vidare. Går mot Vingelen og Dalsbygda delvis i skiløype. Det er litt over fem mil til Røros, så det blir nok onsdag eller torsdag. Idag: 19km, 5 timar

Spa-spesial

27.02.2006 13:40

Etter å ha satt opp teltet nede ved eit vatn igår kveld, tusla eg opp til hotellet på Savalen for å finne utav ruta vidare. Savalen spa og fjellhotell var utruleg flott. Og så vennlege folk! Dei ringte og styra for å forhøyra seg om ruta og eg fekk både kaffi og lunsj. Då eg vart tilbudt ein tur i spa-bassenget kunne eg ikkje sei nei. Ein time i basseng og boblebad gjorde underverker! Takk! Traff også ein tidlegare npl kar som hadde mykje å fortelja. No er eg på veg mot Tynset

Vinnar av OL-konkurransen

26.02.2006 23:21

Eg har den glede av å gratulere Jan Herigstad som vinnar av denne konkurransen. Jan tippa 19 medaljar og det vart fasiten etter Torino OL for Norges del. Jotunheimskalenderen er din!

For meg som er ute på tur, så har det vore artig å følge med på OL innimellom. Med lite tilgang på vanleg tv, har det blitt litt radio og wapping. I tillegg har mobil-tv vore flittig brukt. Husker kanskje best då eg såg opptak av Half pipe på Sikildalsetera. Fekk også med meg eit intervju med kronprins Haakon. Så mens eg var ved prinsehytta, var altså kongefamilien i Torino. Då eg var i Kvam hadde eg tv på rommet. Høgdepunktet var eit par av curlingkampane, verkeleg imponerande. Alt i alt synes eg det har vore flotte olympiske leikar.

Snart kjem ein ny konkurranse. Følg med!

Savalen

26.02.2006 21:56

Overnatta på Romsdalssetera i Einunna dalen. Takk til 3 Folldalinger på tur! Einunnadalen er forøvrig norges lengste seterdal og omtrent 25 setere er i full drift om sommaren. På Romsdalssetera var dei i gong med å lage til ein serveringstad med bl.a. produkter frå omkringliggande setere.

Romsdalssetera i Einunnadalen

på morgonkvisten idag var det snøføyke og sterk vind. Ut over formiddagen letta det litt. Glimt av sol innmellom, men stort sett lett snøfall og varierande vind. Fulgte Einunnadalen nedover og tok over Markbulidammem. Vidare mot Savlen tok eg småvegar og det var godt føre for ski, men ikkje så bra for bilar. Kom til hyttefeltet ved Savalen i 19 tida og er no i teltet. Idag ca 24km, 8 timar

Feil på side

26.02.2006 20:04

Det er problemer med noen av undersiden: Ruta, Utrustning,om meg. Dett vil bli fiksa så snart som mulig. Hvis jeg finner problemet!!

Einunnadalen

25.02.2006 22:30

Hadde ein fin tur over fra Folldal inn Kakkeldalen. Svært vekslande vér, snøføyke i det eine øyeblikket, sol i det andre. Nede i Einunnadalen traff eg på 3 folldølar på tur. Har fått både middag og overnatting på Romsdalsstølen eit stykke ned i dalen. Går imorgon mot Savalen istaden for Gløta. Idag 24 km, 7,5 km

Video etappe 6

25.02.2006 00:45

Då er ein videosnutt klar igjen frå etappen gjennom Rondane

Folldal fjellstue

24.02.2006 21:01

Har ein ekstra dag her på den flotte fjellstua. Video kjem seint ikveld

Reisebrev fra Folldal

24.02.2006 01:27

Turen frå Kvam til Folldal tok 4 dagar, noko eg også hadde rekna med. Det er ein relativt kort etappe samanlikna med det eg har gått tidlegare.

Til Rondvassbu

Forholda var ikkje optimale på vegen opp frå Kvam. Sleit ganske godt sidan det var stein og sand blanda saman med snøen. Då eg endeleg kom meg til topps, openbara det seg flott utsyn mot Rondetoppane. Fine preparerte spor forbi Rondablikk og ned til Furusjøen, der eg satte opp teltet. Relativt kald natt, men varmare på morgonkvisten. Vakna til strålande flott vèr og det var rett og slett herleg å skli innover fjellheimen. “Blå swix føre”, blå himmel og strålande sol.

Det var vinterferie og mange folk ute i løypene. Tok det ganske med ro oppover dei ca 300 høgdemeterane og 17 kilometerane inn til Rondvassbu. Klarte å gå litt feil like før hytta, fulgte nokre spor som det seinare viste seg tok ein heilt anna retning. Men eg fekk fin utsikt til dei fine 2000-meterstoppane og fekk sendt avgårde ein bildespesial, så heilt unyttig var ikkje den ekstra sløyfa inn til hytta. Utløpet av Rondevatnet var delvi òpe, men det var greit å krysse. På sjølvbetjeningskvarteret på Rondvassbu var det bare eg og eit par i slutten av 20-åra, så det var god plass. Praten gjekk livleg og det vart ein fin kveld. Kunne forsåvidt gått nokre kilometer vidare, men syntes det var greit å overnatte på hytte denne dagen.

Rondvassbu og Rondevatnet

Over stokk og stein til Dørålseter

Dagen etter var det meir skya og det blåste friskt. Iallefall frisk bris, men relativt mildt. Kom meg greit over Rondevatnet, men det var ganske så avblåst og lite snø vidare. Det var nokre gamle spor (1veke gamle) som eg delvis kunne følge og desse gjekk eit godt stykke frå den vanlege kvistetrasèen. Nedover mot Dørålseter måtte pulken over ein del bare felt, det var umogleg å gå rundt. Elva var også delvis open, men eg kom meg over med pulken utan å bli våt. Ganske markert skilje med snøforholda, austsida hadde betrakteleg mindre snø. Det var imiddlertid nok til å gå. Generelt sett så har snøforholda vore greie på heile turen, så eg trur ikkje ein skal klage på akuratt det.

På Dørålseter var sjølvbetjeningskvarteret òpe og her var det eit tysk par som var på sin første vinterskitur. Dei hadde gått Hjerkin - Grimdalshytta - Dørålseter og skulle vidare til Mysuseter dagen etterpå. Ganske friskt for å vera den første turen. Dei var godt utstyrt heldigvis og var svært så vennlege.

Dørålseter

Til Folldal

Det vart svært mildt i løpet av natta og det var 3-4 plussgrader då eg gjekk frå Dørålseter. Utover mot riksvegen var det snøscooterspor og det gjekk brukbart, sjølv om rød swix bare satt sånn halvegs. Den siste mila til Folldal gjkk langs riksvegen og her var det såvidt nok snø til å gå i kanten, men det smelta fort. I Folldal møtte eg først ein kar frå NRK som skal laga eit innslag til Øst-nytt. Like etter kom far og ein onkel av meg kjørande. Så bar det opp bakken til den koselege Folldal Fjellstue. Her var det verkeleg flott! Kjempeutsikt til Rondane og middagen var utsøkt. Vertskapet var også veldig greie og vi satt lenge å snakka rundt den fine peisen i stova.

No har eg fått fiksa eit par ting på nettet. I morgon kjem nrk-fotografen for å lage tv-innslaget og så får vi sjå om eg legg innover fjellet, eller tar ein ekstra dag her. Ruta går først over fjellet her som på ruteplanen, men så trur eg det er best å halde nokre bygdevegar ned mot Røros. Folka her veit det meste om fjella i området, så eg skal få skikkeleg god informasjon om det imorgon.

Eg er i grei form og har heldigvis ikkje blitt forkjøla eller fått influensa. Gnagsår er det også smått med og ellers går det meste greit. Viktig å ikkje har for strevsomme dagar, så eg plar ta det litt med ro. Trur eg tener på det i lengda.

No bærer det vidare mot Røros. Takk for alle kommentarar og meldingar. Det er veldig kjekt å lesa!

Folldal

23.02.2006 16:48

Skyene letta då eg idag gjekk frå Dørålseter rett over halv ti. Veldig mildt, 3-6 grader, meir i solskinnet. Rød swix satt nokonlunde og det var spor heile vegen. Etter ei mil på veg er eg snart på Folldal fjellstue. Fin utsikt tilbake mot Rondane (bilde nedst). Meir kjem ikveld

(ca 23km, 6,5 timar)

Over stokk og stein

22.02.2006 21:19

Ganske avblåst over fra Rondevassbu. Er pa Dørålseter og går til Folldal imorgon. Ingen bilder pga feil i mobilnettet. Idag 16km, 6t

Rondvassbu

21.02.2006 22:12

Kjempedag i fjellet.Er pa Rondvassbu og har det godt og varmt.Idag 17km,5,5t

Rondane bildespesial

21.02.2006 15:45

Rondane

20.02.2006 20:58

Strålande sol idag. Starta dagen med egg og bacon til frokost. Etterpå var eg borte på Kiwi for å hente pakkar og handle. Fekk satt på ny wire i draget på pulken, så no er den heilt iorden. Gjekk frå den koselege kroa i 13-tida. Istarten gjekk det greit å gå på vegen, men då det vart brattare, så var det mykje sand og stein ilag med snøen. Prøvde å gå i grøftekanten, men der var det skrått og pulken ville bare venta. Då stigningen var ferdig, venta fine løyper og god utsikt til dei flotte Ronde-toppane. Bildet viser utsikten til desse. Måtte skifte wire på skibindingen idag, det er ikkje så uvanleg at slike må skiftast etter ei tid. Teltet er slått opp ved Furusjøen, ein kilometer frå Rondablikk. Det er fine løyper innover fjellet og véret skal visst fortsetta å vera godt, så det blir nok fine dagar over mot Folldal. Idag: 14km, 4,5 timar (600 høgdemeter oppover)

Video 4 og 5 etappe

20.02.2006 00:33

Ragnar har nok en gang mekka i sammen en video fra etappen sin. Det er også lagt ut noen nye bilder fra etappe 3 i bildegalleriet. Her er nok en video!

Video frå etappe4 og 5

Du treng Quicktime/Itunes frå apple for å spela av. Link til nedlastning Eit tips er å laste ned filmen (høgreklikk, lagre som) før du speler av. Då kan du forstørre bildet litt (200%). Et tips er å laste ned filmen (Du kan da se den i i noe større format, den er best i dobel størelse)

Lykke til videre Ragnar!! Thomas

Reisebrev fra Kvam

19.02.2006 22:08

Det vart ikkje lange stoppen i Tyinkrysset. Etter litt proviantering og henting av pakker på Tyinkrysset fjellstove, bar det vidare oppover vegen mot innsjøen Tyin.

Eg hadde fått ny dragdel til pulken, men samtidig røyk ein indre wire, så då var det fram med tauet for å reparere det midlertidig. Heldigvis visste eg at fjellstrøka mot Gudbrandsdalen ikkje var like kuppert som lenger sør, så det burde gå veldig fint med ein midlertidig løysning. Då eg stod utanfor fjellstova å bytta wire med tau, så kom det ein bil med to karar som nett hadde vore på tur i Jotunheimen. Dette var tydelegvis fjellfolk og etter kvart viste det seg at den eine hadde prøvd seg på ein Norge på langs tur i år 2000. Imiddlertid brakk han armen like ved Snåsa, så turen enda der. Han ga meg mange tips for turen vidare, spesielt i midt- og nord Norge, der han var godt kjent. Heldigvis var det snødekke på vegen oppover, så det var ingen problem å dra pulken. Eg var litt ivrig etter å koma meg avgårde sidan det var strålande sol og blå himmel. Det gjeld å utnytta finvèret når det først slår til. I ettermiddagssola og med kald trekk gjekk eg i fine spor og på supert føre utover den enormt store innsjøen Tyin. Eg kom litt over 9 kilometer før eg syntes det var på tide å setta opp teltet. Det var for lite snø på isen, så eg måtte inn på ein liten odde. Det var forøvrig her eg skreiv forrige reisebrev. Dagen etter var det litt fleire skyer og litt grått. Føret var kjempebra og det tok ikkje lange tida før eg var på Fondsbu. Blå swix satt som eit skudd samtidig som det var supergod glid i scooterspora.

Like før Fondsbu og Eidsbugarden passerte eit jet-fly lågt over meg. Det var kanskje eit av forsvarets Falcon-jets, eller eit fly som minner om dette. Ikkje det at eg liker fly inne i fjellheimen, men det var litt artig å sjå likevel, flyinteressert som eg er.. Det er høgderestriksjonar over nasjonalparken, men forsvaret har visse unntak, så dei har nok sitt på det tørre. Vidare over Bygdin var det kvista. Bygdin var delvis nedtappa, så det var greit å følge merkinga. Bytta til feller og labba opp Høystakka. Her tok kvisterundløypa av ned mot Fondsbu igjen, mens eg fortsatte vidare mot Gjendebu. Dei lei utpå dagen og det var ein god trekk oppe på fjellet. Sola var på veg ned i det eg kjørte nedover den lange, slake bakken nedover Veodalen. Bjørkeskog det siste stykket og litt forvirrande terreng, men med gpsen oppe, satte eg kursen direkte mot brua like ved Gjendebu. I halv-sju tida var eg framme og kunne gå inn i sjølvbetjeningskvarteret. Det var ei lita hytte like ved hovudhytta. Det var masse proviant, men bare avkapp og diverse rester som ved. Men det brant godt i omnen og den varma jaggu meg bedre enn på mange andre hytter eg har vore innom. Det er ikkje mobildekning på Gjendebu og det var vanskeleg med radioen, men eg fekk no inn litt skurrete P3. Fekk vèrmelding på satelitt-telefonen, og den meldte om vind. Vakna opp til litt snø i lufta og bare bris, så eg tenkte meg i retning Gjendesheim. Det var lite snø på innsjøen Gjende, tydelegvis ganske avblåst, men det var greit føre. Etter eit par timar auka vinden kraftig. Viden kom nesten midt imot og det føyka ein del snø i lufta. Måtte få på meg ansiktsmaske og briller raskt og det var ikkje snakk om noko pause før eg var meir i le. Vurderte å gå inn til Memurubu og sette oppe teltet der, men vurderte det til at det gjekk greit vidare. Kom inn i nokre nesten gjenblåste snøscooterspor og det var lettare å følge desse enn å heile tida sjå på gpsen for å halde kursen. Då eg såvidt kunne skimte Bessegen, kom eg inn i kvisteløypa. Eller det vil sei, det var bare delvis kvista på grunn av lite snø. Lenger inne roa vinden seg og på Gjendesheim var det ganske roleg. Såg lys på turisthytta, så eg tenkte eg kunne sjå om det var mogleg å overnatte der. Hytta var utleigd til ei gruppe danske vinterferiegjester. Eg traff på Bjørg Vole, vertskap på Gjendesheim, og ho fiksa eit rom til meg. Herleg etter ein litt røff dag. Då eg stakk innom for å betale dagen etter, så fekk eg beskjed om at danskane spanderte, så takk til Rugby reiser og Gjendesheim.

Det var kome mykje snø i løpet av natta og det var temmeleg tungt oppover mot Sikkildalsskaret sidan det ikkje var spor opp dit. Nedkjøringa gjekk greit, haldt meg til høgre, men littegrann i vestre kant av bekkefaret i starten, då det var eit lite dropp. Mykje snø då det var bare å cruise nedover i sakte fart. Mot Prinsehytta og Sikkilsdalshytta gjekk det ikkje særleg fort, men eg kom no fram. Ingen kongelege eller andre på hyttene i området. God mobildekning og eg fekk med meg spanande OL-sendingar. Fortsatte utover dalen dagen etter, på ein nedsnødd veg. Det minna mykje om turen opp frå Ljosland, men veldig djup snø som ikkje bar i det heile. Relativt flatt med små bakkar opp og ned. Kom bare ei lita mil på veg og var på omtrent 950 moh.

Rimeleg kaldt desse dagane og skoa var ganske så frose etter ein heil dag under snøen. Då eg skulle vidare dagen etter merka eg at det kunne bli problem med å få varmen. Hadde av venstre sko for å masere foten og det hjalp litt. Det gjekk meir nedover og etter nokre kilometer kom eg inn i bilspor og brøyta veg. Då gjekk det veldig fort nedover. Følgte vegen ned til Slangen seter og tok så vegen oppover igjen mot bygda Skåbu. Vèret var kjemebra og området var veldig idyllisk. Nådde ikkje samvirkelaget, men handla litt på bensinstasjonen.

Det var 27 km ned til Vinstra og eg skulle nesten ned dit før eg tok ein indre veg mot Kvam. Tenkte eg iallefall kunne gå eit stykke nedover. Det var stort sett nok snø, men det knistra godt nokon gonger då stålkantane traff asfalten. Då det mørkna tok eg fram hovudlykta og fortsatte. Såg etter teltplass, men det var bare skog og bratte fjellsider med spredte hus og hytter. Det siste stykket ned mot Vinstra var ein 3 km bakke med 8 prosent helling.Kjørte nedover på høgre side av vegen og det gjekk raskt, nesten for fort. Måtte plogbremse heile vegen! Heldigvis lite trafikk, så det gjekk temmeleg greit. Kom inn på ei skiløype og satte sporenstraks opp teltet like mellom denne og vegen. Føtene hadde blitt ganske misshandla i løpet av dagen og hadde vore kalde ein del timar. Ingen forfrysning eller noko slikt. Litt dårleg blodomløp i den eine storetåa viste det seg seinare, det fikser seg ganske raskt. dag var det bare ei mil til Kvam og eg kunne følge skiløypa eit stykke nordover. Sol og fint, men litt kald trekk i dalføret. Stort sett snødekke i kanten av vegen, så det gjekk greit å koma seg til Kvam. No er eg her på kroa og ser på curling i OL. Etappen var utfordrande på forskjellig vis, merker at eg har vore lenge på tur. No har eg bare hatt to dagar i ro sidan starten, den eine vèrfast i teltet. I tillegg har eg hatt nokre korte dagar, sliksom idag, det hjelp også på. Utan å rekne særleg på det. så har eg gått ca 600-700km, eit godt stykke på veg. No er det vinterferietid, gode vèrmeldingar og bra med snø i Rondane, så det blir nok ein fin tur vidare!

Mors kro i Kvam

19.02.2006 15:39

Fin skiløype nokre kilometer nordover frå Vinstra. Gjekk så langs vegen og det var stort sett nok snø, men enkelte bare parti. Då eg kom til Kvam litt over kl 13, gjekk eg inn på “Mors kro”. Her var det både god mat og eit utmerka rom til ein rimeleg penge. Slapper av og kjem til å skrive meir seinare. Idag: 10 km, 2,5 timar

Vinstra

18.02.2006 22:24

Betre føre idag og etter nokre kilometer var det brøyta. Kom i 15-tida til den idylliske bygda Skåbu. Har så holdt meg på rv 255. Stort sett snødekke og det gjekk utruleg fort langs vegen. Måtte nesten heilt ned til Vinstra for å finne ein grei teltplass. Ganske kaldt for tida, både igår og idag har eg vore kald på føtene. Idag var skoa ekstra stivfrosne og eg måtte jobba veldig med tærne før eg fekk litt varme. Har muligens fått ei lita blemme på venstre storetå, men trur ikkje det er noko særleg å bry seg med då det er overflatisk. Kjem kanskje til å bytte over til Varg Polar skoa ein periode, dei har innersko. Bare litt over ei mil til Kvam og der satsar eg på å ligge inne ein stad. Idag ca 38 km, 9,5 timar!

Austover

17.02.2006 21:46

Starta ikkje før i ellevetida idag. Det var fortsatt ein del skyer, men det såg ut til å lette. I løpet av natta hadde det kome endå meir snø i tillegg til alt som var frå før av. I all laussnøen vart det litt kav med pulken og det gjekk temmeleg seint framover. Heldigvis følg eg no ein nedsnødd veg, det hadde vore vanskeleg ute i skogen. På slike dagar som dette hadde forøvrig sekk vore å foretrekka. Kom meg ca 10 km avgårde i ganske flatt lende, men skal imorgon litt nedover. Trur eg kjem inn på brøyta veg eller iallefall snøscooterspor i løpet av morgondagen, så då går det nok raskare unna. Vèret er ganske bra og meldingane framover er også gode. Ikveld har eg fått med meg både dagsrevyen og OL-studio på mobil-tv, så eg får følgt med både på nyheter og OL i Torino. Viss nokon lurer på kva som var til middag idag, så var det Stroganofgryte og ris. Ganske bra middag det. Idag: nesten 10km, 6,5 timar

Sikkilsdalen

16.02.2006 21:20

Ja, no er eg like ved Prinsehytta i Sikkilsdalen. Ser ikkje ut til at nokon i kongefamilien er på hytta for tida, det er vel kanskje litt tidleg på vintaren endå. Det er iallefall her Kongen og resten av familien plar vera i påsken. Inatt kom det mykje snø, sikkert 30-40cm og det har snøa jamnt og trutt i heile dag. Dei første kilometerane var det spor og opp til Sikkildalsskaret var det kvista. Her var imiddlertid snøen relativ djup, så det tok tid å koma seg opp dit. Takk til to danske skiturister for tips om kor kvisteløypa mot skaret tok av (mange løyper og litt forvirrande skilting). Frå skaret og nedover gjekk det veldig greit, men her var det endå meir snø, over ein meter nysnø! Fulgte eit lite bekkefar nedover og det var uproblematisk. Vidare over Sikkildalsvatnet og fram til Sikkildalssetera vart det ganske tungt å tråkke spor, så det gjekk ikkje så raskt. Tendes til dårleg is der kvisteløypa er markert på kartet like før prinserhytta (utløp). Klokka var nesten blitt seks før eg satte opp teltet, eit par hundre meter frå Prinsehytta og like ved Sikkildalssetera. Idag har eg vel for første gong på turen klart å havne lenger sørover igjen. Omtrent 900 meter lenger sør enn Gjendesheim. Forklaringa ligg i at eg no går nesten rett austover, for så å dreie meir mot nord-aust seinare. Dette har samanheng med at eg etter kvart skal vidare i fjellstrøka mot svenskegrensa. Imorgon går turen vidare slakt nedover ein veg som ikkje er brøyta. Så er planen å gå mot Vinstra og vidare mot Kvam. Idag: Hytta på bildet er Gjendesheim. Pulkbildet er tatt i nedkjøringa frå Sikkildalsskaret. Idag ca 14km, 8 timar

Gjendesheim

15.02.2006 22:05

No er eg på Gjendesheim turisthytte. Den er eigentleg ikkje open, men eg fekk overnatte likevel. Takk til vertskapet her på Gjendesheim, Bjørg og Olav Gaute Vole! Men no først litt om turen frå Tyin. Igår var vèret litt skiftande, stort sett overskya, men også glimt av sol innimellom. Det var gode snøscooterspor over Tyin og ned til Eidsbugarden og føret var bra, så det gjekk ganske raskt. Då eg nærma meg Fondsbu, så såg eg plutseleg ein grå skygge lågt over innsjøen Bygdin. Det viste seg å vera eit fly og eg trur det var ein av forsvarets Falcon jets. Iallefall så dreiv det nok med såkalla taktisk flygning, kanskje bare 150-200 meter over bakken og under det ganske låge skydekket. Nesten utan noko særleg lyd, så svinga det brått og forsvant innover truleg innover Koldedalen. Ganske tøft å sjå, men fekk ikkje tatt bilde fordi eg opna feil lomme. Vidare frå Fondsbu/Eidsbugarden var det kvista over Bygdin og opp Høystakka. Vidare innover var det lett å følga vardane, ikkje særleg mykje snø. Nedkjøringa ned Veodalen huska eg frå tidlegare at var ganske slak og fin. Det var den også no og mens det byrja å mørkne, så for eg nedover på fint føre. Nede i skogen ved Gjendebu var det lite snø, men eg kom meg greit ned til hytta. Sjølvbetjeningskvarteret var ikkje av særleg høg standard, men det vart no godt og varmt inne iallefall, ikkje gale bare det. Vanskeleg å få inn Kvitsøy på mellombølge for tida og på fm-båndet var det bare støy. Etter ei stund klarte eg likevel å få inn P3 sånn nokonlunde. Var litt spendt på vèrmeldinga, så eg fekk den tilsendt på satelitt-telefonen. Ikkje så altfor bra, men idag såg det ikkje så alfor galt ut frå morgonen av. I ellevetida la eg ut over Gjende. Etter kvart blåste det meir og meir og snøen lava ned. Til slutt måtte ansiktsmaske og stormbriller på med hetta godt snørt igjen. Vinden kom ned over fjella i vindråser og nokre vindkast var ganske kraftige. Liten kuling på det jamne og stiv kuling i kasta. Sikta gjekk også drastisk ned og gpsen måtte fram for å halde retninga. Orienteringa var veldig enkel fordi eg jo gjekk på ein langstrakt innsjø med bratte fjell på begge sider, bare å halda seg midt på omtrent. Heldigvis kom eg inn på nokre breie snøscooterspor som bare delvis var gjennblåst og det gjekk raskare å gå langs desse. Nærmare Gjendesheim var det også delvis kvista og vinden avtok fordi det låg meir skjerma av fjella. På Gjendesheim såg eg lys i hytta og eg tok turen bortom. Det viste seg at hytta ikkje var open, men at ei gruppe danske vinterferiegjester hadde leigd heile Gjendesheim. Eg fekk heldigvis lov til å overnatte, så nå har eg slappa av med luksus som innlagt vatn og straum. Har blandt anna sett litt mobil-tv frå OL. I morgon går eg ut av Jotunheimen og inn i Gausdals Vestfjell, eller Huldreheimen som det snart skal heite. Ruta går over Sikkildalskaret til Sikkilsdalen og prinsehytta. Det er her kongefamilien plar feriere i påsken. Trur ikkje det er så veldig vindutsatt, så eg kjem meg nok over. Passer meg alltid for skredfare, den er nok aukande etter snøfallet og vinden idag. Har fått med meg at det er meldt om stor skredfare i Jotunheimen, men dette er svært generelt. Ruta over til Sikkilsdalen er lite utsatt, det er ei kvisterute, men den er nok ikkje kvista no tenker eg. Vidare kjem eg som nemnt til å gå ei noko justert rute mot Kvam. Satser på å gå i nærleiken av rv 255 mot Vinstra og på småvegar fram til Kvam. Vel, det var alt for idag. Lite med bilde idag, det var for mykje vind og for dårleg lys til at det vart mobilbilde. Idag: ca 15km, 7 timar

Jotunheimen

14.02.2006 20:49

Kjempefore og spor over Tyin og Bygdin.Oppholdsver og lite vind.Kom fram til Gjendebu i skumringa kl 1830.Ikkje spor siste 8km.Idag 27km, 7,5t

Reisebrev fra Tyin

13.02.2006 23:06

Det var altså den 8.februar eg la ut frå Finse etter eit kjemegodt opphold der.

Vèret var ikkje kjempebra, grått og ein kald, frisk bris. Det var ikkje så mange som var ute på ski denne dagen, men eg traff på eit ektepar med ein unge i pulken. Dei gjekk den kvista rundløypa om Klemsbu. Eg gjekk også i denne kvista løypa, men motsatt veg fordi eg hadde tenkt meg mot Raggsteindalen over Kyrkjedøri. At eg nok heller burde ha gått via Omsbreen til Geiterygghytta og vidare derfrå er ein annan sak. Eg kom eg iallefall opp ei rotete fjellside med mange skrentar og litt nedover dalføret slik at eg var godt skjerma viss det skulle blåse opp. Dagen etterpå fortsatte eg mot Raggsteindalen og kunne med glede sjå at deler av ruta var merka med gamle trepålar. Dette gjorde det litt enklare fordi kartet eg hadde kun hadde ruta vagt innteikna. Det hjalp heller ikkje at målestokken var 1:100.000. Nedkjøringa i Raggsteindalen var fin og føret passa bra; 5 cm nysnø og lite vindblåste skavlar.

Over Strandavatnet gjekk eg delvis i snøscooterspor, men måtte etter kvar tråkke spor sjølv. Bakken som, venta var på 400 høgdemeter og den var rimeleg bratt og tung. Kom godt over halvegs og fann ein fin stad til teltet. Måneskinnet var heilt utruleg, sjølv om det ikkje var fullmåne akkuratt. Utsikten til Hallingskarvet og dei andre fjella var fantastisk. Det var nesten ingen vind, men kjøleg vart det om natta.

Mot Djup gjekk det ganske greit, men ikkje så raskt. Etter å ha kjørt ned ein del høgdemeter igjen, så venta ein ny lang bakke oppover mot Bjordalsbu. Kom meg opp til ca 1450 moh, for så å fortsetta opp til 1620 moh dagen etterpå. Dette trur eg er daet høgste punktet eg kjem innom, forutan evetuelle toppturar.

Det siste stykket mot Bjordalsbu var det gode spor og eg tok lunsjen i hytteveggen. Herfrå burde eg ha gått til Eldravatnet ved rv 52, men eg fortsatte mot Breistølen. Her var det også fine spor, så den turen gjekk raskt unna. Det var imiddlertid ganske tungt oppover frå Breistølen og eg kom ikkje langt før eg måtte slå opp teltet. På mobilsvararen venta ein hyggeleg melding frå Jan Roar Førre, som også er ute å går Norge på langs. Han var på ei hytte opp av Sulitjelma og venta på at skredfaren skulle avta, slik at han kunne gå vidare. Vi slo av ein prat ein halvtimes tid. Eg satt i teltet, han satt på ei hytte, begge undervegs på våre Norge på langs turar. Eg fekk mange tips og råd om ruta vidare, så takk for det. Etappen mot Sulebu var drøy. Det visste eg forsåvidt frå tidlegare også, sjølv om eg då har gått motsatt veg. Det var også ikkje like lett å finne ei rute oppover, men eg huska stort sett kvar ein måtte passe seg litt. Nedkjøringa frå Suleskaret er bratt øvst, men den gjekk veldig greit og her var det også litt spor. Veldig flatt lys og noko redusert sikt var det på turen over skaret. Godt at skrefaren ikkje var så altfor stor, havna opp i ei litt bratt side like før skaret. På Sulebu var det framleis ein lunk i hytta og eg fyrte opp i omnen. Etter ein liten time kom det nokon brakande inn døra. Det var Rolf Erik Poppe og Magnus Frøysok som også går Norge på langs. Dei hadde gått frå Bjordalsbu via Eldravatn og var rimeleg glade for å koma fram til hytta. Rolf Erik virka ikkje til å vera heilt i form, så dei var ikkje sikre på kva dei skulle dagen etter. I løpet av kvelden såg vi litt på oversiktskart og fann ut at den mest fornuftige ruta mot Kvam gjekk ned langs rv 255 mot Vinstra, istaden for å kave seg over eit fjell. Så no er det alstå planen, får bare håpe at det er greit med snø i området slik at eg kjem fram med pulken. Idag rann eg ned til Tyinkrysset og det var strålande sol og kjempeforhold. Etter nokre timar på Tyinkrysset fjellstove og ein tur nedom butikken, gjekk eg vidare langs vegen mot Tyin. Neste reisebrev kjem frå Kvam om ca 5-6 dagar.

Utstyrsmessig har det meste fungert, men eg fann ut at eg treg tjukkare fingerhanskar når det er kaldt. Det var rimeleg kjøleg eit par kveldar eg satte opp teltet, så det tregs absolutt. Mine gamle langfeller sit rimeleg dårleg på skia, så det blir mykje bruk av sportstape. Har gitt Thomas i oppdrag å skaffe nye. Ellers så har den eine Outdoordesings-gamasjen delvis fått delaminert gore-tex membranen. Det spelar ikkje så stor rolle akkurat no, den fungerer like bra. Den midlertidige forsterkinga av draget på pulken fungerte utmerka. No har eg bytta ut den delen som nesten var brukken av. om nemnt i anna posting, så må også wire´n skiftast ut.

På denne etapen: 4 netter i telt, 1 natt på hytte.

Det var alt herfrå. Video kjem ikkje før eg er i Kvam, men då blir det for heile perioden. Bilde i bildegalleriet er sendt og vil dukka opp om nokre dagar.

(det siste bildet her er av månen)

Flott dag

13.02.2006 21:46

I halv-ti tida gjekk eg frå Sulebu mot Tyinkrysset. Dei to andre npl-karane vart verande på hytta fordi Rolf Erik hadde ein stygg hoste. Får håpe det går fort over! Nedover mot Telnefjorden var det preparerte spor og det gjekk raskt unna. Etter ein ganske grå dag igår, var det flott med sol og blå himmel. Bra føre for å kjøre nedover for tida, så det gjekk greit ned dei relativt bratte bakkane ned til sjølve Tyinkrysset. På Tyinkrysset fjellstove fekk eg både tatt ein dusj og lada opp mobilbatteria. Pakken med reservedeler til pulken, samt meir mat, låg også å venta. Ein stor takk til Tyinkrysset fjellstove for utmerka service! Eg var også nede på Filefjell kjøpesenter, som kun har ein butikk, for å handle litt småting. Dessverre fekk eg ikkje tak i miljøbensin, så lampeolje (parafin) vart alternativet. Då eg skulle montere det nye staget på pulken, knakk wirefestet. Dette festet var litt bøyd etter den same hendinga som brast det eine staget. Dette førte til at eg måtte lage til tilsvarande opplegg med tau. Det hang iallefall isaman då eg i 15-tida rusla oppover langs vegen mot Tyin. Ringte til Thomas for å få tilsendt ny wire til Kvam. Det er forsåvidt ikkje noko problem å fikse til staget utan wire midlertidig, evt bare gå med tau-drag, så eg det skal nok gå veldig greit vidare. Imiddlertid skal det bli godt å få det heilt iorden igjen. Imorgon skal eg tre i tauet på ny og forsterke festene slik at det skal halda seg bra på plass. No har eg slått opp teltet på Målnesodden ved innsjøen Tyin. Skal akkurat til å lesa OL-bilaget til Aftenposten og har kost meg med ein del snop eg hamstra med meg. Idag: først ca 8,5km, 2 timar ned til Tyinkrysset, så srett over 9km, 2,5 timar til Målnesodden. Gode spor over vatnet, men relativt lite snø, ca 30-50cm. Snart kjem eit kjapt reisebrev herfrå med litt om korleis turen frå Finse har vore. Ellers blir det ikkje video før eg er på Kvam. Digitale bilde frå turen er sendt og blir å finna på nettet om 2-3 dagar. Det blir spanande å sjå kven som vinn i OL-konkurransen, artig at mange har tippa.

Sulebu

12.02.2006 21:17

Tenkte opptimistisk at eg kanskje kunne nå Tyinkrysset idag. Ruta frå breistølen var imiddlertid - som tidlegare - veldig drøy. Sukkersnø og sporbrøyting heile vegen. Men eg kom meg iallefall ned Suleskaret sjølv om det var veldig flatt lys. Det hadde nok vore betrakteleg raskare å ha gått via Eldravatnet istaden for Breistølen, men kom meg no greit fram likevel. Er glad for å ha kome over dette fjellområdet, men turen har vore kjempebra frå Finse.

Etter ei lita stund på Sulebu kom to karar brakande inn. Det var Rolf Erik Poppe og Magnus Frøysvik som også går Norge på langs (npl2.no). Dei hadde gått frå Bjordalsbu via Eldravatnet og kom i halvmørket altså fram til Sulebu. Ganske artig. Turen imorgon går ned til Tyinkrysset der eg skal proviantere og bytte ut det eine staget på pulken. Kanskje går eg vidare utpå dagen imorgon, eller så overnatter eg på fjellstova. Ferda vidare går gjennom Jotunheimen og eg endar nok opp på Kvam, sjølv om eg kanskje går ned til Vinstra først. Bildet er av Suløebu. Idag ca 18km, 8 timar

Toppunktet

11.02.2006 21:13

Kom idag opp på ca 1620 moh og det er nok det høgste punktet på heile turen mot Nordkapp. Sola skein og stort sett så holdt den kalde trekken seg unna. Jakken kunne ligge i sekken og eg kunne røska av fellane (som forøvrig satt dårlig). Føret var supert og blå swix satt godt samtidig som det var god glid. Det var også fine spor etter to andre NPL-farande, så det gjekk ganske radig unna. Hadde lunsj utanfor Bjordalsbu. Nedkjøringa til Breistølen på 1030 moh var skikkeleg bra! Kryssa over rv 52 litt før halv fem og gjekk så ein time oppover før eg slo opp teltet. Enda mindre snø her på denne sida, kanskje 20-40cm, men det er brukbart skiføre. Det har vore ganske kjøleg om kvelden og natta i det siste. Har ikkje målt temperaturen, men tipper på ned mot -20, kanskje lågare også. Imorgon går eg mot Sulebu og kanskje også heilt ned til Tyinkrysset. Idag: ca 21km, 7,5 timar

Sol og kaldt

10.02.2006 21:59

Sol og flott idag.men ganske kald trekk Er i Mjolgedalen 7km S for Bjordalsbu. 20km,8t

OL-konkurranse

10.02.2006 08:35

Kor mange medaljar tar norge under OL i Torino? Tipp svaret i kommentarfeltet under. Premien denne gong er ein flott kalendar frå Glittertind forlag med bilde frå Jotunheimen. Du kan svare fram til og med den 12.februar. Lykke til

Teltutsikt og måneskinn

09.02.2006 21:15

Kom eit stykke oppover bakken og er no på ca 1250 moh. Har kjempeutsikt ut over dalen og fjella eg nettopp gjekk gjennom frå Finse. Nede på Strandavatnet ser eg dansande små lys frå snøscooterane som raskt farer over vatnet. Måneskinnet kastar eit spesielt lys over fjella, det er bare utruleg flott. Minner meg om tidlegare måneskinnsturar, til dømes opp til Haugsvarden når eg gjekk på Nordfjord folkehøgskule. No stakk eg akkurat hovudet ut teltdøra bare for å sjå ut over dalen og fjella. Litt vanskeleg å få tatt bilde av, det må opplevast. Bildet som er lagt ved viser bakken eg er på veg opp. Er nesten 3/4 oppe, godt forbi høgspentmastene. Kan ta med at det er ulike småfeil på sjølve nettsidene for turen. Thomas har fiksa det litt, så no er iallefall kartet korrekt. For å sjå info om denne etappen, trykk på “Ruta” i menyen øvst på sida og finn fram til linken lengre nede. Forøvrig er det mobildekning i teltet her og eg tenkte eg skulle logga meg på MSM messenger ei stund ikveld. Idag: ca 20km, 8 timar

Strandavatnet

09.02.2006 15:22

Er på veg over Strandavatnet og krysser snart rv50 Hol-Aurland. 5cm nysnø og bra føre. Vekslande vér, betre her mot aust. Det klarnar opp, blir nok bra imorgon. Snart ventar ein bakke på 400 høgdemeter og eg slår sikkert leir på toppen. Legg ved litt bilde

Skarvheimen

08.02.2006 20:14

Er ved Kyrkjedorsvatnet.Ein del meter oppover fra Finse,var oppe pa 1575moh.Bedre ver no ikveld.9km,4t

Video 3 etappe

08.02.2006 18:17

En ny video fra fra Eteppe 3 Haukliseter - Finse er nå klar

Her er videoen ragnar har satt sammen:

Video frå etappe3

Mot Raggsteindalen

08.02.2006 14:04

Tok ein roleg formiddag på Finse og begynte å gå 13.15. Lett snøvér og lågt skyddeke, så eg går nok ikkje så langt. Følg ei kvisterute no i starten. Bedre vérmelding for torsdag og fredag

Reisebrev Haukeliseter-Finse

08.02.2006 02:32

No ligg eg her inne på eit flott rom på Finse1222. Beatles’ “Here comes the sun” strøymar på frå mp3 spelaren, mens eg sit og skriv på det trådlause tastaturet til mobiltelefonen. Ganske kontrastfullt til teltlivet kan du sei.

Ikveld har eg ete god middag og tatt badstu. Det er greit med litt luksus innimellom, men telt- og hytteliv er veldig bra. Ein annan grunn for å legge seg inn for ei god seng, er å få lada opp alle duppedingsane som treng straum. Både mobiltelefon, digitalkamera, videokamera og ikkje minst satelitt-telefonen må ladast innimellom. Å redigere og sende ein mobilvideo krev også mykje straum, så det er nesten ikkje aktuelt å gjera ute i felten.

Litt om turen over vidda. Starta frå Haukeliseter 1.februar i strålande sol. Bakkane oppover gjekk raskt unna på det gode føret. Innover mot Hellevassbu gjekk det litt treigare, men kunne følge snøscooterspor store delar av turen, det hjalp på. Det var likevel litt drygt inn dit, så eg var ikkje ved hytta før i skumringa. I hytteboka kunne eg lesa om nokre av dei andre NPL-turane som hadde passert. Her var det også mykje artige NPL-berettningar frå tidlegare år. Hellevassbu er ei genial hytte for vinterbruk; godt avdelt og senger i stua, slik at nattesøvnen blir ganske behageleg.

Etter tips frå betjeninga på Haukeliseter, tok eg turen direkte mot Sandhaug via Hansbu. Det var ei grei og lite kuppert rute, kilometerane gjekk unna. Fredagskvelden nærma seg og eg visste at to vennar av meg kanskje skulle på tur i området. sendte dei difor ei melding om at eg var komen ganske langt mot rv7. Etter litt fram og tilbake, avtalte vi å møtes ved Bjoreidalshytta. Det siste stykket var det både mørkt, tåke og lite sikt. Måtte fram med gps`en for å halde kursen. Etter ein halv time skimta eg to lykter ute i mørket og ganske riktig, det var Thomas, Jon Ivar og hunden Nala. Vi satte opp telta og hadde ein fin kveld ilag, der mange turhistoriar frå tidlegare år flittig vart fortalt.

Dagen etter var vèret litt grått. Fann ut at eg like godt kunne ta følge opp til Halne, istaden for å gå via Dyranut. Leiren vart slått opp nokre steinkast frå riksvegen. Det snødde etter kvart litt og den blåste frisk bris. Brøytebilane måtte ta jamnlege turar for å halde vegen fri fro snø. Utruleg nok får 3 personar, ein hund, bagasje og ein primus plass i innerteltet på Helsport Svalbard 3. Så laurdagskvelden vart fin og lun.

Søndagen kom og vinden hadde spakna. Thomas og Jon Ivar satte kursen mot bilen på Dyranut, mens eg tok fatt på bakken opp frå Halne. Utpå ettermiddagen blåste det igjen opp, så den siste biten fram til Midtnutvatnet vart ganske frisk. I tillegg klarte eg å koma i ubalanse i ein liten bakke på grunn av flatt lys. Det førte til at pulken kom opp på sida og pressa seg forbi, med det merkelege resultat at den kjørte over draget. Noko måtte gje etter, så det eine av dei to lengste dragbitane fekk seg ein brist. Ikkje verre enn at det går fint vidare, men eg skal få ny del på Tyinkrysset. Iallefall slå slo eg opp teltet litt i ly for vinden rett nord for Midtnutvatnet. Vinden kom då omtrent frå vest. Det blåste godt i løpet av natta, men teltet stod godt, og det er hovudgrunnen til at eg har dette teltet; vindstabilitet. Vinden dreide i løpet av natta om til nordvest og lufta vart fyllt av snøføyke. Eg fann fort ut at teltet måtte bardunerast betre, så det var første oppdrag. Snøen bygde seg så ganske fort opp på teltet, ein føykemur var absolutt påtrengane. Fann fram saga og sagde blokker i massevis, stabla og snubla rundt. Det var ikkje lett å sjå så mykje. Poenget med ein slik mur er å få føykesnøen til å legga seg der og ikkje på teltet. Etter så ha gravd opp teltet, hadde klokka passert 11 og eg kunne gå inn for å laga frokost. Det vart ein god porsjon risengrynsgraut. Etterpå vart radioen satt på og her var det godt utval til å vera på fjellet: P1, P2 og P3. Trafikkradioen meldte etter kvart om kolonnekjøring på rv7 og masse snø i på aust- og vestlandet. Teltet snødde meir igjen og etter nokre sider i boka “Sorgenfri” av Jo Nesbø, så bar det ut igjen. Kvar gong eg gjekk ut vart eg klissvåt. Det var rundt null grader og all snøen smelta momentant då den traff kleda. Litt fuktig vart det også i teltet, men eg klarte å halde det nokonlunde tørt. Snøen måtte spas vekk både frå teltet og bak muren fordi det nesten varm fullt der. Bygde også ein liten vekk rett ved teltet for prøve å minske trykket mot stengene der. Det fungerte brukbart. Utpå kvelden kunne trafikkradioen melde om at rv7 var stengt for bilar under 7,5 tonn. Det vart ein Real turmat til middag og eg fyrte lenge i innerteltet for å tørke vottar og våte klede. Då brennaren slukna og ikkje ville brenna igjen, var forklaringa lite ventilasjon. Det hadde pakka seg rundt heile teltet og ventilane var heilt stappfulle av snø. Ut å måke litt igjen før eg kunne legga meg.

Seinare på natta avtok vinden og det vart stjerneklårt, men så tok det seg opp igjen. På morgonkvisten roa det seg og solstrålene glittra over fjella. Så var det bare å få tatt nokre bilde før leiren kunne rivast. Måtte spa vel lenge etter pluggane som var ganske nedsnødd, iallefall 1,5 meter på det meste.Mine 159cm stavar var også ganske vrine å få opp. I ellevetida kunne eg ta avgårde mot Finse. Det gjekk raskt og eg var framme i halv-to tida. Sola skinte og det var ganske så bra. Godt å koma innomhus, syntes det var nødvendig etter turen over Hardangervidda. 5 netter samanhengande i telt og 1 overnatting på hytte vart det på denne etappen. Ein flott tur over vidda vart det. Og no bærer det vidare nordover, men eg tar ein etappe om gongen; synes det er greit å ikkje tenke for langt fram. Takker for alle helsingare som kjem! tydelegvis ein del som følg med og det er jo hyggeleg. Det var alt frå Finse i dene omgang. Neste reisebrev kjem frå Tyinkrysset. No ventar skarvheimen…

Ut av teltet og ned til Finse

07.02.2006 16:52

Vinden spakna utpå morgonkvisten idag, så då gjekk eg igang med å rive leiren; ingen enkel oppgåve når det har føyka snø i eit døgn. Det måtte gravast djupt ned, opptil 1,5 meter for å få fatt i pluggane. Sjølve teltet satt også godt fast, så det tok tid å få alt pakka ned i pulken, som forsåvidt også var nedsnødd, men som eg heldigvis hadde gravd fram kvelden før.

Det var ein kjøleg trekk på dei litt ver 9kilometerane fram til Finse, men sola var framme og det var flott utsikt mot Hardangerjøkulen. Det tok rett over 2,5 timar fram til den veglause bygda Finse. Turisthytta har ikkje opna for sessongen, så hotellet Finse1222 var einaste overnattingsstad. Men her er det veldig bra, sjølv om det koster litt, så er det verdt det etter mange dagar på tur. Skal snart bort på Finse post-i-butikk (Jernbanestasjonen) for å hente ein pakke med meir mat, så skal eg kjøpe diverse ting i Handlebua her på hotellet. Seinare ventar ein bedre middag. Ikveld skal eg gå over utstyret og fikse litt på det eine draget på pulken, skrive meir om turen og sikkert slappe av litt i badstua. Imorgon går sansynlegvis turen vidare, men det er ikkje så altfor gode vèrmeldingar, så det kan hende eg tar den alternative ruta og kanskje også ein variant av den også. Kan forøvrig melde om at paret Gussiås som også går norge på langs, forlot Finse idag etter nokre dagar pause. Dette ifølge resepsjonen her på hotellet

Vind og mildt

06.02.2006 21:56

Vinden har tatt seg opp igjen.Har gravd opp teltet tre gonger idag,enormt med sno.Meldt bedre ver imorgon.Les boka Sorgenfri av Jo Nesbo.0km

Et møte på vidda

06.02.2006 21:43

Et turreferat av Thomas

Fredag formiddag dro jeg og Jon Ivar mot Dyranut med bilen full av utstyr; To pulker, ski, mat, telt, goderi,kako, soveposer osv… og en hund. Vi hadde planer om å gå innover mot Tinnhølen og fohåpentlighvis få kontakt med Ragnar over mobil. Dette greide vi og etter noe fomling over hvor vi skulle møtes, bestemte vi oss for å møtes ved Bjoreidalshytta.

Det var totalt hvit og mørke falt på før vi kom så lang. Med kompasset og gps stakka vi oss ut en kurs gjennom snøen og mørke. Vi dumpet og humpet litt ut små fonner av snø vi ikke så før det var for sent. En km fra hytta så vi singnaler fra en lykt og vi singnaliserte tilbake og etter 15 min kjapp gang møttes vi. Det ble et hygelig møtte og gjensyn med en god venn.

Utover kvelden satt vi oss i de ene telte og pratet inn i natten. Det ble en sen kveld før Ragnar gikk over i sitt eget telt. Vann smeltingen ble utsatt til morgnen. Så det sier seg selv at avreisen ble noe sen. Vi bestemte oss for å gå felles mot Halne da dette ble en fin rundtur for oss og en anternativ, men ikke lenger vei for ragnar. Dette tok oss 5 timer i noe varierende sikt og vind. Her overnattet vi ved R7. Vinden tiltok på kvelden og det føyket godt gjennom natten. På mogenen etter frokost og paking ,skilte vi lag og Ragnar forsvant videre nord over på sin ferd. Mens vi trakk mot vest og etter 11 km på 4 timer kunne vi lempe pulkene inn i bilen og returne til Bergen.

Lykke til vider Ragnar!! Hilsen Thomas Andre Og Jon Ivar

Teltdag

06.02.2006 11:58

Det bles kuling og tung sno foyker seg veldig.Bygd levegg i 3t,vinden har dreid fra V til NV.Gaar vidare naar det letter.Grot og boklesing venter

Mot Finse

05.02.2006 20:16

Lavt skydekke,sno og varierande vind idag.Er rett nord for Midtnutvatnet.9km til Finse.16km,7t

Halne

04.02.2006 19:52

Har idag rusla opp til Halne ilag med Thomas, Jon Ivar og hunden Nala. Véret har vore litt surt, med frisk bris, snø og lågt skydekke. Skiføret er imiddlertid godt. No føyker snøen littegran rundt telta, som er satt opp like ved Rv7. Vi høyrer også brøytebilane som stadig kjører forbi. Går vidare mot Finse imorgon på ei litt anna rute enn oppsatt (Halne-Finse). Bildet viser Jon Ivar og Thomas i aksjon. Idag: ca 14km, 5 timar

Fjelltreff

03.02.2006 23:10

Det går unna på vidda, flatt og godt føre. Lunsj på Sandhaug turisthytte i tolvtida. Fortsatte nordover og kom litt over halv sju fram til Bjoreidalshytta, som forøvrig er stengt. I sjutida dukka det meir eller mindre tilfeldig opp to hovudlykter i mørket. Det var Thomas og Jon Ivar som var på helgetur i området (venner av meg). No sit vi her i teltet og fortell tur-historier. Veldig hyggeleg! Litt vekslande vér, skya med litt sol innimellom. No snør det lett. 25km, 8,5t

Snarveg

02.02.2006 20:31

Har tatt ei raskare rute via Hansbu.Er ved Lakadalsstrupen 9km S for Sandhaug.Greie forhold,frisk bris no ikveld.Ca 20km, 7,5t

Hardangervidda

01.02.2006 21:02

Flott dag innover vidda.Kom til Hellevassbu kl 18.Gar mot Litlos eller direkte mot Sandhaug imorgon.22km,7t

Bilde og video

01.02.2006 08:01

No er bildene frå Etappe2 Ljosland-Haukeliseter blitt lagt ut

Litt video har eg også satt saman