Reisebrev fra Teveltunet

07.03.2006 12:50

Ja, no er eg på Teveltunet, like ved grensa til Sverige. Kom igår kveld ned frå fjellet gjennom skog og kuppert terreng

Turen frå Røros har vore kjempefin. Alexander vart med den første dagen og vi gjekk i 13-tida frå Bergstaden. Heile dagen traska vi i preparerte spor og enda opp like ovanfor Aursunden før vi slo opp teltet. Med full fres på primusen varte det ikkje lenge før det vart godt og varm i teltet. Ein fin kveld og ein roleg formiddag, før Alexander satte kursen tilbake mot Trondheim og studier der. Det vart altfor langt å gå heilt til Stugudal, så det vart til at eg slo opp teltet i vegkanten 14-15 km derfrå. Mykje av dette strekket gjekk på vegen, men inn mot Stugudal var det skiløype. På Stugudal landhandel fekk eg kjøpt brød og godteri og satte på ettermiddagen kursen for Nedalshytta. Dette vart no litt omveg fordi både Nesjøen og Esansjøen hadde sikker is, men det var greit å ligge innandørs.

Nedalshytta

På hytta var det allereie 3 stykker som hadde kome frå Sylstasjonen, ei svensk turisthytte. Hadde ein triveleg kveld på hytta, før eg la ruta over innsjøane til Storerikvollen. Kjempefint, men kald trekk. Får nesten ta ein runde i Sylan, eller Sylarna som svenskane kaller det, ein gong. På Storerikvollen var det ein flott solnedgang og sjølvbetjeningskvarteret var kjempefint. Dei same karane frå Nedalshytta kom også utpå kvelden, dei hadde gått anna rute.

Eg visste det var temmeleg langt til Teveltunet, så eg prøvde å starta tidleg. I halv-ni tida var eg klar og traska avgårde. Kartet var ikkje heilt einig i med terrenget om eit par skiløyper, men eg kom meg no vidare ved å gå nokre kilometer på veg. Den siste mila over til Teveltunet tok eg på i halv-fire tida. Skog og ganske kronglete, men fine spor. På toppen forsvann meir eller mindre spora og merkinga. Prøvde å følge den innteikna vinterruta på kartet og kom så inn i skispor. Men det var temmeleg ulent og det vart ei ganske artig nedkjøring med pulk. Heldigvis var det brukbart føre, 10-20cm nysnø oppå eit hardt lag. Etter litt roting i skogen kom eg ned på ei oppkjørt skiløype og fulgte denne ned til Teveltunet

Kald hytte

Nord trøndelag turistforening leiger to små hytter på Teveltunet. Tenkte eg skulle overnatte der, sidan hotellet ikkje var ope. Etter å ha rota rundt for å finne desse hyttene, så viste det seg at dei mangla straum. Utan anna oppvarming hadde det blitt temmeleg kjøleg. Ringte til innehavaren av Teveltunet og han kom straks kjørande. Fekk ei stor utleigehytte som var god og varm! No sit eg her og ventar på at posten skal kome med ei pakke.

Etappen gjennom Sylane var veldig fin. Været var strålande og det har vore kjempebra. Det einaste eg ser i ettertid, er nok at eg burde ha lagt kursen direkte til Storlien, det hadde vore raskare og enklare. Ruta vidare er ikkje endeleg fastsatt, men eg går iallefall på svensk side nokre dagar. Skal sikkert innom nokre fjellgårder før eg når Nordli om ei ein del dagar.

Har fått tilsendt nye skifeller som sikkert kjem til å sitte betre enn dei eg har no. Ellers er det blitt litt rifter i buksa som er snart må lappe! Tappen på den eine staven knakk, så eg skal kjøpe ny stav i Nordli. Den fungerer brukbart fortsatt og eg har reservestav også

Det var alt for denne gong. Video kjem snart og bilder blir sendt i posten

2 kommentarar til “Reisebrev fra Teveltunet”

1. Olav

March 7th, 2006 20:27

Du er GOD som har kommet så langt. Fine fotografier. Ser slik ut at du fikk pakken i dag.
    De som sender pakken bør kanskje sende den en til to dager tidligere. Det jo lengre transport med logistikken til legre nord du kommer. Men de hender pakkene blir forsinket under transporten.Håper du slepper å vente for mye på forsyninger. Du får ha de godt tur videre i naturen.

2. St.

March 7th, 2006 14:11

Takk igjen for flotte bilder og artig tekst. Posten har visst ikke satt opp det helt store tempoet denne gangen, men det ordner seg vel. Kanskje det blir en hviledag i dag? Lykke til på ferden videre mot Nordli!

Legg til ein kommentar

You must be logged in to post a comment.